صدای امریکا

ه‍.ش. ۱۳۹۴ اسفند ۲۹, شنبه

پیام تبریکی سال نو ( 1395 ) خورشیدی



دوستان ارجمند و گرامی سلام و درود بر شما !!!

سال نو خورشیدی را به همه  تبریک و تهنیت عرض میکنم .
 باور کامل دارم که : 
نوروز، برای ما نزدیک به یکدیگر بودن را به ارمغان میآورد  . با این نوید عید نوروز را بر شما تبریک و شادباش میگویم .
نوروز پیام آور مهر است ، ما را  وامیدارد تا مهر ورزی با همدیگر را بیاموزیم .
باران بهاری ، باران عشق است ، نهال عشق و محبت را برقلبهای مان بارور میسازد .
رعد و برق فریاد برمی آورد و با عتاب میگوید ای کسی که خود را  ( اشرف المخلوقات ) میپنداری ازپیلۀ قهرت بیرون شو، دوست داشتن را یاد بگیر. با سرور  وشادمانی بخند ، صادقانه بخند ، متوجه باش که لبخند ات ترفند تجاوز به حق دیگران را نداشته باشد.
 گلها با ذوق تمام آمادۀ  خندیدن هستند . باران عشق می بارد ، باد بهاری به گوشهای مان چنین  زمزمه میکند  :
( تو انسان هستی، فریاد بلند کن که ، آهای جانداران ، من انسان هستم . من نه تنها با خودم و دیگران کمترین مشکلی ندارم بلکه بدون حضور دیگران وحشت مرگ را با ژرفای وجودم احساس می‌کنم. من انسانی هستم میان انسان‌های دیگر بر سیارهٔ مقدس زمین، که بدون حضور دیگران معنایی ندارم ).
با درود فراوان هاشم قاهر

هیچ نظری موجود نیست: